7.4.07

Kutistemuovikorviksia


8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nämähän näyttävät hienoilta :o)

Maiju

KirsiMy kirjoitti...

Kiitos, Maiju. Minustakin niistä tuli hienoja. Nämä mustat onnistuivat oikeastaan kaikki. Yksi pari meni mönkään, kun tein liian kapeita... Tai no, valkoisella maalikynällä maalattu pari epäonnistui. Maali muuttui uudelleen juoksevaksi kuumassa.
Tulostamista kokeilen uudelleen ehkä tänään.

Anonyymi kirjoitti...

Moi!

Mulla oli yllätysarvonta tuossa 100.000 rikkoutumispostauksen yhteydessä.

Onni osui sinuun arvonnassani. Tuon sinulle jotain Tukholman reissultani.

Maiju

KirsiMy kirjoitti...

Jippii :)

Elegia kirjoitti...

Wau, upeita korviksia! Vasta nyt eksyin tänne toiseen blogiisi. Olen korvakorufriikki, vaikka harvoin korvíksiä käytnä. Minulla kun on taipumus hukata ne.

KirsiMy kirjoitti...

Elegia, kiva, että kommentoit. On mukava tietää vähän siitä, keitä täällä käy.
Jos hukkaat korviksia, kannattaa roikkuviinkin pistää stopparit vaikka toisista korviksista.

Itsekin olen nykyiselläni melkoinen korvis- ja korufriikki. Jossain vaiheessa teki mieli kaikkia korviksia, joita tein, mutta nyt olen siinä suhteessa vähän rauhoittunut :) Koruja on silti kiva vaihdella vaatteiden värin ja tilaisuuden mukaan.

Anonyymi kirjoitti...

Oi, kun on kivat korvikset! Bongasin sivusi tuolta blogilistoilta... Hyvää Vappua! :)

KirsiMy kirjoitti...

Kiitos, Patina. Vapun olinkin etelän auringossa. Katselin Rodoksella kauniita koruja, mutta nyt pian taas omien puuhien pariin.