6.12.09
Joululahjalaatikoita

Nyt syntyi iso vuori lahjalaatikoita. Ei harmainta aavistustakaan, mitä näihin laatikoihin laitetaan ja kenelle niitä annetaan.
Tunnisteet:
Kierrätysaskartelua,
Muuta puuhaa
6.8.09
Pinkki
5.8.09
Valkoista mustalla
Sipsipurkin prameampi look
3.8.09
2.8.09
Mukiboksin uusi elämä ja muuta vihreää
Tämän pienen puurasian ostin muistaakseni Sinellistä. Ikean kymmenen sentin vihreää alennusväriä, vedellä laimennettua erikeeperiä, vähän embossattua kartonkia, muutama helmi, nyörinpätkä.
Keväällä ostin Ikeasta pari japanilaishenkistä teemukia. Laatikko oli hyvä. Säästin sen. Saahan nähdä, miten tämän laatikon matka jatkuu.
1.8.09
Kierrätysrasia
26.7.09
Korvakoruhulluus iski


Kaunis lomapäivä on kulunut korviksia tehden. Niitä on nyt aika paljon, Ehkä pitäisi lähteä johonkin myymään vähän, jotta voisi taas ostaa uusia tykötarpeita uusien korujen tekemiseen.
Viimeviikolla tehtyjä kutistemuovihelmiä oli kiva yhdistellä lasihelmiin. Metallilenkit ovatkin aika hauskoja tarvikkeita, samoin ketjut.
10.8.08
Simpukkakoruja



Välimeren rannalta kerättyjä simpukoita ja kierrätyshelmiä sekä siemenhelmiä – niistä syntyi pukukoruja ja riipuksia. Osa tässä entryssä.
Saahan nähdä, pitävätkö liimaukset. En ole kovin useissa koruissa jättänyt kiinnitystä pelkän liimauksen varaan.
Tunnisteet:
Kaulakorut,
Pukukorut
9.8.08
5.8.08
Outo riipus
3.8.08
29.7.08
Valmis mosaiikkityö
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











